Bestemmerøv

Google2
Den mægtige søgerobot Google er fuldstændig pjattet med Bestemmerøv.
Anders fogh rasmussen

Her ses en meget hårdt ramt mandlig bestemmerøv, der gerne vil være anonym fordi han har hang til krudt og kugler.

Karen jespersen

Her ses en kvindelig bestemmerøv, der er lige så hårdt ramt som den mandlige. Kvinden er dog lidt mere modig, da hun ikke har ønsket anonymitet.

[redigér] Oprindelse

Vi ved ikke med sikkerhed hvornår den første bestemmerøv var en realitet, men vi ved, at bestemmerøvene er kommet for at blive, og de vil om nødvendigt kæmpe for at vedblive at være bestemmerøve, ved vi også. Begrebet menes gen-opstået i røgtåger, et sted i Aalborg, en sen nattetime i år 2006, datoen huskes ikke præcist. Men Skipper Clements revolutionære modstand, mod bestemmerøv, blev første gang observeret i middelalderen, d. 14. september i år 1534 A.D., ligeledes i Aalborg. Det ved vi med sikkerhed.

[redigér] Hvad er en bestemmerøv

En bestemmerøv er en person der vil bestemme det hele så alle andre synes personen er en røv.

En bestemmerøv vil bestemme alt. Selv hvor mange blade toiletpapir du må anvende til at fjerne fækalier, fra dit anus med.

Magt og kontrol er meget vigtige ord for bestemmerøven ligesom orden også er et elsket ord.

Der findes således også mange bestemmerøve indenfor politiet, både mænd og kvindelige, så der er ligestillingen slået helt igennem.

[redigér] Helbredelse

Meget er forsøgt gennem tiderne, men de bedst virkende metoder mod bestemmerøve har vist sig at være tortur, timian-te, injiceret i en blodåre med en kanyle, hjernevask eller, hvis det er et meget mildt tilfælde opdragelse. Personerne, på billederne her på siden, er dog så hårdt ramte, at psykologerne står uden reelle behandlingsmuligheder. Det gør de blandt andet fordi det eneste kendte middel der virker i så alvorlige cases, høtyv i røv, er forbudt at praktisere.

[redigér] Se også

[redigér] Prognose

Der hersker stor uenighed blandt både sociologer, psykologer, psykiatere og alternative helbredere og hekse om, hvorvidt vi nogensinde kan få udryddet denne farlige sygdom. Vi kan derfor kun håbe på det bedste og også håbe på bedre virkende medicin i fremtiden.

[redigér] Ex-bestemmerøve

-fortsæt selv listen, hvis du kender nogle glemte.

[redigér] Nuværende bestemmerøve

Personlige værktøjer