Bang

[redigér] Første bang

Det første bang ved vi ikke helt præcist, hvornår lød, men ret mange mener faktisk, at det hele startede med Big-Bang teorien, som så blev til hele verden - og lidt til.

[redigér] Andet bang

Det andet store bang, der blev hørt i tidens løb, var da en anonym kineser opfandt krudtet. Bang sagde det højt og tydeligt.

[redigér] Tredje bang

Var da A. Nobel havde succes med sin opfindelse af dynamit, igen et højt og tydeligt bang.

[redigér] Fjerde bang

Var i Japan 6. august 1945, lige siden har det konstant sagt bang rundt omkring på Jorden et eller andet sted.

[redigér] Det sidste bang

Det er videnskabeligt bevist[1] at det sidste bang nogensinde vil lyde, når Cern endelig får deres meget store partikelaccelerator i Schweiz til at virke... Ingen har dog sagt noget om hvorfor der ikke vil komme flere bang efterfølgende, men måske er det fordi der vil opstå et sort hul der vil opsluge jorden og måske også Amin Jensen.

[redigér] Milde bang

Et cykelpunkteringsbang er ret mildt set i forhold til 4. bang og et ballonbang er heller ikke at regne for noget ift. 4. bang og hvad der ellers er af våben nu...

[redigér] Bangs udvikling

Bang er simpelthen det, som sker, lige før man bliver bange. Man ser straks hvor det bærer henad, bang udvikler sig til et manipulations-ord. Bang er altså meget ondere, end man lige går og tror.

[redigér] Andre bang

Hvis nogle bang mangler, så vær rar og føj dem til listen her:

  • Cillit Bang
  • Herman Bang (Eks-skribent på Spademanns Leksikale Redaktion).
  • Nina Bang (Verdens første kvindelige minister).
  • Bangmand
  • Carsten Bang
  • Bang & Olufsen

[redigér] Se også

[redigér] Knaldnoter

  1. af en forskergruppe bestående af Bjørn Lomborg, Paven og underbetalte kinesere
Personlige værktøjer