Bacon (mad)

Bacon-bra.jpg

Bacon kan, som tidligere beskrevet, bruges til mange ting. Normale folk vælger dog at lægge det på kroppen.

Bacon er resultatet af tophemmelig militærforskning i begyndelsen af forrige århundrede. Opfindelsen kan primært tilskrives atomfysioterapeuten og svineavleren Flæske Klipnakke, men også Reinhard Fedtøre og Erwin Fettkloss har haft stor betydning. Den korrekte måde at skrive det på er egentlig BaCON, da dette er den fysiske betegnelse, da det er sammensat af barium (Ba), kul (C), ilt (O) og kvælstof (N), men den anden skrivemåde har sneget sig ind i vores hverdag efter at bacon er blevet allemandseje.

Det bacon, vi køber i butikkerne, er oftest sammensat således: Ba-235+C-23+O-563+N-12

Men det også andre måder at sammensætte det på, men da bliver det ofte til dets nære slægtning flæsk, og kan derfor ikke klassificeres som bacon.

Selv om bacon er en sammensætning af forskellige grundstoffer kan man ud fra symmetribetragtninger argumentere for at bacon har sin plads i det periodiske system. Desværre er der ikke nogen respekterede atomfysikere, der har fremført denne argumentation endnu.

Bacon er en af de essentielle aminosyrer.

Personlige værktøjer