Austin Powers

Austin powers

Austin Powers, en kendt hemmelig agent værkstedsmekaniker.

Dr.evil

Dr. Evil er Austin's tandlæge.

Austin Powers (på dansk også kaldt Austin Pervers) er en meget hemmelig agent for PET. Der er ingen der kender hans mor, men hun har sansynligvis været en af Hernings store udvalg af Prostituerede. Han blev født et ukendt sted, og afleveret foran hospitalet i Herning. Der fik han taget en blodprøve, hvor lægerne kunne se at blodet matchede med Nigel Powers', der havde været bloddoner.

Nigel og hans kæreste valgte at tage Austin med hjem.

[redigér] Barndom

Austin blev måske født i en lille by nord for Herning af sin mor, som ingen kender navnet på. Efter en blodprøve blev det bestem at hans var far Nigel Powers. Nigel, der var en meget hemmelig agent for PET var næsten aldrig hjemme, så Austin fik en meget ensom barndom uden at vide hvad hans far arbejdede som. Men en dag blev der holdt "Dine forældres arbejde-dag" henne på Austins skole så Nigel var nød til at afsløre hans erhverv.

Derfor blev Nigel nød til at lære Austin at blive en hemmelig agent for PET ligsom ham selv. Så da Austin var 17 år gammel blev han hemmelig agent hos PET.

[redigér] Dr. Evil

Dr. Evil er Austin Powers tandlæge, og da Austin lider af tandlægeskræk, hader han Dr. Evil rigtig meget. Faktisk så meget, at Austin har haft en uhyggelig drøm om at Dr. Evil vil overtage hele verden. Desværre har drømmen sat så store ar på Austins hukommelse, at han tror det er virkelighed og nu jagter Austin Powers den stakkels tandlæge. Dr. Evil har en tandlægeklinik ved Vejle Centrum, hvor han har mange kunder.

Personlige værktøjer