Alternativ

Altmis.jpg

Miss Alternative World kåres i ugen med de fire torsdage i alle dameblade og andre alternative medier, hvor gummi, laktose og plastic med læderlook er comme Il faut

Alternativ rimer ikke pattestiv, selv om mange tror det. Et alternativ er noget, man kan gøre i stedet for noget andet, og man kan på den måde sige, at et alternativ kræver en del frihed. Hvis man fx går ind til en bager og han kun sælger sandkage, så har man i den butik ikke noget alternativ til at købe sandkage. Det kan dog være, at han tilbyder købesex. Det har imidlertid intet med sagen at gøre. Så skal man losse bageren i røven og sige, han skal tage sig sammen. Så kan det være han bager andre ting.

[redigér] Den alternative stil

Mange unge (oftest emoer) kalder sig selv for alternative. Det er dem som er anderledes, eller faktisk er det pure mainstream. Endnu en ting, som de dobbeltmoralske idioter ikke vil erkende <3 Alternative kan være et resultat af den japsiske failure stil, folk der kalder sig selv pååånkerzz og så folk, der er emoer. Mange ignoranter mener at emoer osv. er nogle wannabe punkere, der tilbeder Celina Ree og Tokio Hotel, hvilket ikke er sandt. Emoer tilbeder ikke; de synes bare om musikken, som taler til deres følelser, som for eksempel panic at the disco og the used også my chemical romance hører under "emo-genren". De klæder sig som det, de vil vise. Man siger, at de bare vil have opmærksomhed, hvilket er derfor de skal gå i sort med skrigende farver og extensions i håret. Men faktisk vil de bare vise, hvilken person man er, så de ikke misforstår hvordan de er. Alle mener at ALLE emoer er sådan nogle tudeballoner, som sidder og skærer i sig selv dagen lang med deres pandehår på 15 centimeter ned over øjnene. Det er helt og aldeles ikke noget der gøres; mange kan bare lide stilen og musikken, så det er derfor, selvom mange måske skærer i sig selv, men det er der jo også mange "almindelige" mennesker der gør.

Personlige værktøjer