Almindelige mennesker

Almindelige mennesker findes i supermarkedet henne om hjørnet. Jeg ved ikke hvorfor, et eller andet sted skal du jo starte. Så lad os starte der.

40pxKlumme
Hvis du ønsker at vide mere
om Jens og Kirstens hverdag, så læs: Spademanns guide til stalking.

Hvis det lykkes dig at finde et fyrreårigt ægtepar med navnene Jens og Kirsten, og de begge har blå øjne og mørkeblond/brunt hår, så kan det, i følge Danmarks Statistik, ikke blive mere almindeligt.

[redigér] Adfærd

Alm1

En helt almindelig dag sammen med vennerne

Almindelige mennesker har tendens til at bo i byen i en ejelejligheder oven over butikkerne. De skal altid have nyklippet hår og har et job fra 8 til 4. Om aftenen ryger de smøger og spiller noget billard eller bowling. Almindelige mennesker danser og drikker og går i seng med hinanden - samtidigt. De skal jo tidligt op og på arbejde næste dag - i myldretiden.

Når de kommer tilbage til deres lejligheder, ligger de i sengen og kigger på fugtpletterne på væggen og lytter til naboen som ryger en smøg, mens de kigger på fugtpletterne i loftet og lytter til ovenboen, som danser og skåler og knepper hinandens hjerner ud inden de skal sove og de når lige at aftale, hvad de skal købe i supermarkedet i morgen efter arbejde.

Jens og Kirsten er ved at spare sammen til et samtalekøkken, har lige fået en 37" fladskærm i stuen og overvejer om de skal have en lillesøster Emma til storebror Mikkel, men venter nok til de er flyttet til et parcelhus i en af omegnskommunerne lige uden for København, så der ikke bliver mere end 10 kilometer på arbejde.

[redigér] Syng med:

  • Du ønsker at leve som almindelige mennesker
  • Du ønsker at gøre, hvad almindelige mennesker gør
  • Du ønsker at sove med almindelige mennesker
  • Du ønsker at sove med almindelige mennesker som mig
  • Du ønsker at spise som almindelige mennesker

Tja hvad kan jeg gøre? Jeg vil se hvad jeg kan gøre.

Personlige værktøjer