Aguilera eller hende

CA2007

Er det mig du mener?

Aguilera eller hende er et af de mest dybdegående problemer i den moderne fysik—det officielle navn på spørgsmålet "Ville du helst gøre det med X eller Christina Aguilera?" Den oprindelige sammenligning var Britney Spears, men dette har senere vist sig at være en stor og forfærdelig fejltagelse, og en ny standard er blevet indført.

[redigér] Kendte varianter

Britneygases

Oops... Jeg gjorde det igen! (I did again)

Nogle kendte og ofte brugte varianter af spørgsmålet er:

[redigér] Plancks konstant

Forholdet af svar mellem pro-Aguilera og contra-Aguilera er en universel konstant, kendt som Plancks konstant. Dette er et forfærdeligt faktum for menneskeligheden fordi efterhånden som Christina Aguilera bliver ældre og mindre attraktiv, vil alle andre blive væsentligt grimmere i sammenligning. Denne mangel på hotte personer vil eksponensielt modvirke den globale opvarmning og i sidste ende måske nedfryse Jorden. Den eneste løsning der hidtil er blevet fundet har været at sende Nik & Jay på mission med Bruce Willis ud i atmosfæren hvor de via deres hit "Hot!" skal modvirke nedkølingen. Om de efterfølgende vil være i stand til at komme tilbage fra denne færd er usikkert, da det højst sandsynligt vil blive afgjort med tændstikker ude i rummet.

[redigér] Heisenbergs ubestemthedsrelationer

Heisenbergs ubestemthedsrelationer er en række avancerede teorier, som i en nøddeskal siger at så længe du ikke kigger på personen kan du jo bare forestille dig at det er Aguilera. Dermed kan ovenstående scenarie muligvis undgås.

Personlige værktøjer
Andre sprog