FANDOM

Affald er et ildelugtende fænomen, og en uundværlig kunde hos din lokale losseplads.

Slå to fluer med ét smæk - og deponér dit affald hvor det hører hjemme.

Affald kan også være metafysisk

Dit affaldredigér

Vi har interviewet din skraldespand og den sagde, at du havde deponeret følgende i går:
Køkkenrulle i skraldeposen efter at have pudset næse. En kvart tør håndværker fra dagen før smides ud. Osteskorper. Køkkenrulle. Kaffefilter med grums. Brugte brændselsstave. Køkkenrulle. Køkkenrulle efter at have tørret marmelade af fingrene. Vinflasker og tømt cremekrukke bæres ud i skuret. Låg til cremekrukke i skraldepose. Korkpropper lægges til genbrug (optænding i brændeovn) i flamingokasse i carporten. Liget af din mor. Wc-papir efter stort toiletbesøg. Paprør fra tømt wc-papirrulle. Wc-papir efter at have pudset næse. Tømt emballage fra Panodil. Blodplettede klude. Læste aviser smides i aviskurv. Traktordæk. Wc-papir efter lille toiletbesøg. Wc-papir efter at have pudset næse. Tømt bæger fra tunsalat. Køkkenrulle efter at have tørret kniv. Pølseskind fra spegepølse. Tømt mælkekarton. Køkkenrulle. Reklamer og flere aviser i aviskurv. Fyldt papirkurv tømmes i skraldesækken. Wc-papir. Papir der var klæbet samlemærker fra Brugsen på. Endeskive af Skagensbrød. Køkkenrulle. Bon fra Kvickly. Mugne menneskehjerner. Papir fra flere samlemærker. Blade smides i aviskurv. Kaffefilterpose. Køkkenrulle. Paprør fra tømt køkkenrulle. Fyldt chokolade. Fyldt skraldepose smides i skraldesæk. Wc-papir. Flere aviser i aviskurv. Papir fra Halls-bolsje. Bananskræl. Køkkenrulle. Metalkrave fra vinflaske. Brugt kokain. Tømt vandflaske bæres ud i sæk i skuret. Løgskræller. Køkkenrulle. Stilk og kerner fra chili. Køkkenrulle. Æske og plastic fra nye hvidløgsfed. Køkkenrulle. Køkkenrulle. Plastbakke fra bacon. Engangssprøjter. Hvidløgsskræller. Kyllingerest i køleskab smides ud. En stump muggen parmesanost. Plast fra ny parmesanost. Liget af din rigtige far. Køkkenrulle. Atomart affald. Dåser fra flåede tomater. Køkkenrulle. Tør yderskive fra focacciabrød smides ud. Plast fra ny pasta-pennepose. Plast fra tom pasta-pennepose. Køkkenrulle. Brugte servietter. Levningerne af penne all’ arrabbiataen. Tom brødpose. Den sidste stump focacciabrød. Wc-papir. Wc-papir. Breve fra avisbeviser. Køkkenrulle. Wc-papir.