14. februar

Hjerte.gifHjerte.gif
Couple18.jpg

Selv om der er finanskrise, kan man godt sætte lidt fut i romantikken. Her har Holger præsenteret sit vasketøj for Caroline i en kuffert. Og nu skal de snart have vasket sengetøj.

Den 14. februar er Valentins dag. Det er derfor vigtigt, at du sender et anonymt kærlighedsbrev til din kæreste. Husk at give en ledetråd eller to, der viser at brevet er fra dig. Ellers bliver du bare forladt, for kæresten tror, der findes noget bedre derude et sted.

[redigér] Kærlighedserklæringer på denne dag

  • 269 - Valentin bliver halshugget for at have sendt et kærlighedsbrev til sin egen mor.
  • 1779 - James Cook, den britiske opdagelsesrejsende, bliver dræbt af de indfødte på Hawaii, da han glemmer at have chokolade og blomster med.
  • 1973 - Sodavandsisen stiger med 10 øre.*
  • 1989 - Ayatollah Khomeini opfordrer muslimer verden over til at dræbe Salman Rushdie, forfatteren til De sataniske Vers - The Valentine Edition. "Det er ham eller mig!" skriger ayatollahen. Fem måneder senere dør Khomeini, da jorden åbner sig under ham.
  • 2009 - På grund af finanskrisen styrtdykker prisen på sodavandsis til det laveste niveau siden 1973.

Kære Bitten. 

Jeg elsker at lade min tunge lege med dine 
læber. De smager af kærlighed og romantik og giver lyst 
at leve med dig til livets ende. På arbejdet elsker jeg
at fortælle om al den gode fisse jeg får i kølvandet på
det gode forarbejde jeg er i stand til at præstere. 
I det hele taget synes jeg mit store organ alene bør kunne 
skabe din lykke fremover. 

P.S. Jeg er desværre blevet fyret fra Danske Bank pga. 
finanskrisen.

Kærlig hilsen
Peter

gl:14 de febreiro
Personlige værktøjer