Øl

Reclame2
"Øl?! -HVOR?!?!"
~ Oscar Wilde om øl

"Så længe vi er stive, er vi i live!"

~ Knallertgutter om øl

"I Soviet Rusland, drikker øl DIG!!"

~ Russisk omvendelse om øl

Øl er det nybegyndere bliver fulde af. Tit sker det i forbindelse med et besøg på den lokale grillbar, hvor vagabonder, venstre folk og andre der har sex med dyr mødes for at bruge alle deres penge i grillbarens enarmede tyveknægt. En undersøgelse fortaget af Erling Ghandi Nielsen, har vist at øl giver længere ben, hvis de indtaget imellem 21:11 og 23:43 23 gange efter trinitatis.

[redigér] Historie

  • Øl blev opfundet ved et uheld. Uheldet bestod i, at det ikke blev opfundet noget før og med den store fejl at der altid er for lidt.
  • Øl er også den såkaldte "Anden Møntfod" i Danmark...Forståeligt nok hvis man har været på et ægte dansk værtshus
  • Øl er den sene udvikling af brød, også kaldet flyende brød, da øl er lavet af korn, vand og gær.
  • Øl blev over gentagene perioder fra 1933 til 1945, stemt som den bedste drik i verden ved håndsoprækning. Derved opstod ordet "Weißbier".
  • I 1956 blev øl endda forsøgt stemt ind i folketinget. Øl fik 104% af stemmerne, men ved en intern afstemning på Christians Borg blev det vedtaget, at guddomelige genstande ikke kunne optage en plads i folketinget.
  • Øl har altid været kendt for at gøre mænd klogere og kvinder smukkere.
  • Øl gør at man bliver bedre til alt. Også at køre bil.
  • Grundet en svans-ificering af samfundet, er technobajere begyndt at tage markedsandele fra gudernes drik, øl

[redigér] Typer af øl

Idag er der mange producenter af øl. Der findes lyse drikke, fra Tekno bajere til de helt mørke øl, kaldet motorolie. Firmaer som Coca cola, Danske Bank og Tuborg er de største aktører på det danske marked. Jysk sengetøjslager har også prøvet at slå igennem på det japanske marked, men det blev aldrig en success. Øl bliver ofte leveret i en flaske, dåse, Tetrapak karton eller i Ghita Nørreby, selvom sidst nævnte mere er en overgæret snaps.

Øl kan kendetegnes ved:

  • Flagerne i toppen af emballagen
  • Den uimodståelige lugt at urin.
  • At de omkring værende personer burde ligger unden en Velo
  • At Hans Otto Bisgaard sælger tjald i nærhenden
  • At en VW Transporter skraber enden hen ad landevejen, på grund at Pelle Hvenegaards import af flydende stoffer til at hælde på piger.

Øl

[redigér] Øldrikning

Hvornår skal man så begynde at drikke øl? Vin er og bliver en trussel mod det danske erhvervsliv, såvel som det danske folk, så jo tidligere jo bedre. Moren kan langsomt vænne barnet til under amningen, ved at tage et par guldbajere et times tid før hver amning.

Advarsel: Det er en dårlig idé at drikke på tom mave. Fyld op med et par bajere først! Og spis hveder.

Endnu en advarsel: Øl må ikke indtages sammen med tørret frugt! Undersøgelser viser at denne farlige cocktail kan føre til alvorlige lever- og nyreskader, kollaps af fordøjelsessystem, inkontinens, impotens og/eller delirium tremens med dertilhørende svære hallucinationer.

Personlige værktøjer