"Weird Al" Yankovic

'Weird Al' Yankovic er en jødisk gøgler og krølle-bølle.

[redigér] Opvækst

Weird Al Yankovic havde de værste forældre kloden.

Hans far og mor besluttede sig, at deres barn skulle døbes Weird Al Yankovic. Weird als far udtaler "Jo, men... Øhhh... Altså mig og Mary holdte en fest, og vi fik lidt at drikke. Så vågner jeg op 9 måneder senere og så ligger der sgu en unge og venter på mig. Altså han ødelagde min ungdom, så nu ødelægger jeg hans ved at give ham et navn, der får ham mobbet ud af folkskolen".

[redigér] Karriere

Det gik ikke helt efter Als fars plan.

Al fik en stor karriere ud af at tage dårlige sange og så gøre dem endnu værre. Desværre lavede fjolset også en film, den hed noget med UHF, men det er jo også ligegyldigt.

[redigér] Udseende

Weird al

Weird Al før

Weird

Weird Al efter

Hvis man tager en ordbog og slår op under "grim" så er der et billed af Weird Al Yankovic. Sådan er det også hvis man slår op under "nørd", "idiot" og "Jar Jar Binks".

Al har ændret sig meget siden sit grimme 80'er udseende, med hans kæmpe krøller, nørd-briller og Zorro-overskæg. Nu har han smidt brillerne og overskægget, og fået 30 meter langt hår. Vi må bare håbe, at han får revet hovedet af når han prøver dæmonen inden i Tivoli, og hans hår sætter sig fast i hjulene.

[redigér] Død

Desværre er den primitive ork ikke død endnu, men mig og nogle venner har på fornemmelsen, at han snart kommer ud for en mindre "ulykke".

Personlige værktøjer